marți, 2 iunie 2009

Îndrumar pentru Mesia


Astăzi am primit de la o prietenă o cărticică mică dar extrem de preţioasă pentru mine. Se numeşte "Îndrumar pentru Mesia" de Richard Bach de la Editura Prestige. Cu ajutorul ei se poate afla un răspuns la o problemă importantă, mesajul fiind uneori mai greu de înţeles, dar putem să mai încercăm odată sau să reflecăm asupra lui.
Eu am primit două mesaje care m-au uimit prin profunzime şi cât de bine mi se potriveau.

În primăvara aceasta am fost de doua ori la un pas de "eternitate". Gândindu-mă la acest lucru, am întrebat de ce s-a întâmplat aşa, şi am deschis cartea. Răspunsul a fost uimitor: "Pentru ca tu să te schimbi e nevoie de o miză mare". Sunt convinsă că acest răspuns e valabil pentru foarte mulţi oameni care trec prin greutăţi în acest timp de progres spiritual.

Să aveţi multe răspunsuri potrivite!

0 comentarii:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP